miércoles, 7 de noviembre de 2012

Setena setmana

Aquesta setmana va començar el divendres amb la nota de l'exàmen; recordeu  que vaig dir que m'esperava? doncs ha estat correcte: he suspès. Però com que ja m'havia fet a sa idea no m'ha suposat cap drama. A més, no tot és dolent, i és que he suspès amb un 4,5; açò vol dir que me farà mitja amb el proper exàmen, i jo supòs, esper i desig, que el proper m'anirà millor, entre altres coses perquè espero no estar malalta a tots els exàmens!.

Dit açò, seguiré amb el diari. Dilluns varem començar el tema quatre i veurem els materials didàctics diferents que podem fer amb les noves tecnologies. Per tant sembla que serà molt interessant perquè aprendrem coses que després podrem posar a la pràctica.

El dimedres hem fet taller de power point. La veritat és que es tracta del programa que més coneg ja que l'he fet servir moltíssim. És ideal per fer presentacions i a nivell general és el que més usem a l'hora de presentar els nostres treballs a les companyes. L'activitat d'avui es tractava de muntar un power amb imatges, sons, narració, etc, d'un conte den Caillou. Com que la classe de després s'ha suspès, jo he pogut quedar a la sala d'ordinadors i he pogut aclarir un parell de cosetes que són enredoses. Crec que m'he de dedicar si puc, en anar avançant en allò que sé fer sola, i així podré prestar més atenció quan na Nuri ens expliqui temes més complicats.
El que m'està quedant bastant clar amb aquesta assignatura és que un ha de tenir te
mps i paciència per anar fent coses perquè és la base per anar fent bons traballs.

Aquesta setmana a més, ens hem començat a juntar per anat treballant en grup. Hem inaugurat el blog grupal amb un muntatge fotogràfic molt xulo que va fer bàsicament na Eri i jo m'ho vaig estar mirant amb atenció per saber-ho fer. Comencem a tenir molts treballs a la vista i ens haurem de posar les piles per fer-los tots sense frisseres i bé.
Ja ho aniré contant.....
Per cert, he aprés a separar els paràgrafs, sort ! que sempre aprenc cosetes.........

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...