jueves, 1 de noviembre de 2012

CINQUENA SETMANA

El dilluns varem continuar amb el taller de so. He aconseguit gravar una cunya publicitària i sa veritat és que m'ha agradat perquè he modulat la veu bé i casi semblo una professional de la ràdio. Per penjar-la a la carpeta del mudel no Eri m'ho ha passat a mp3 i ja he pogut deixar sa feina aclarida. Es problema serà quan tengui es meu relat aclarid i ho vulgui fer jo, ja que per passar-ho a mp3 algunes companyes han tingut problemes, i jo també en tindré.
Dimecres varem continuar amb sa teoria però varem veure un exemple molt interessant d'una escola d'Eivissa on es treballen les TIC d'una forma molt rica, per dir-ho d'una manera gràfica perquè els infants de primària per exemple, fan autèntiques virgueries amb les TIC. Veure com treballen a aquesta escola m'ha fet canviar d'opinió respecte a la feina que varem haver de realitzar sobre si a les escoles es treballen les TIC i jo vaig dir que a la dels meus fills es treballen bastant.
La veritat és que després d'haver vist el que es fa a Can Cantó d'Eivissa la meva opinió ha canviat i ho hauré de rectificar. El proper dilluns tenim el primer parcial d'aquesta assignatura. Son tres temes i serà bò d'aclarir. A més duc els apunts al dia i no crec que tengui problemes per estudiar. Ja ho contaré....

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...