jueves, 1 de noviembre de 2012

Sisena setmana

Un fracàs! Açò és sa primera paraula que me ve al cap quan penso en l'exàmen de dilluns.Resulta que he agafat un refredat estrany i m'he passat tot el cap de setmana amb mal estar i sobretot mal de cap, la qual cosa m'ha impossibilitat bastant a l'hora de concentrar-me per estudiar (per açò les feines de la setmana passada no estaven publicades al blog). En definitiva no he pogut estudiar així com jo volia i me vaig estar pensant en no fer-lo. Però en vista de que es tracta d'un parcial he decidit fer-lo i provar sort. La veritat és que vaig arribar a l'exàmen bastant fastidiada i me va costar molt concentrar-me perquè el que jo volia era acabar-lo i anar-me'n a casa. Divendres sabrem la nota, però jo ja estic mentalitzada i preparada per el suspès perquè som conscient que no estava per fer un exàmen i molt manco per aprovar-lo. Ja ho veurem! divendres ho sabré. Dimecres no varem fer teoría però varem començar a parlar del treball en grup. Na Nuri ens va mostrar exemple i la veritat és que estic un poc retgirada perquè veig que tenim molta feina per envant, i ara ja me comencen a entrar les frisseres i els nirvis per tota la feina que me veig damunt i que no podré donar abast. No passa res tot ho aclarirem! però enguany no estic tenint un bon inici de curs, i veig que me passarà factura perquè el meu rendiment no està essent el dels altres curs, i si a això li afegim que la poca motivació me fa tenir una inestabilitat brutal, açò vol dir que aquest semestre pot acabar de qualsevol manera. Però açò és una altra història que ja aniré contant...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...