sábado, 13 de octubre de 2012

TERCERA SETMANA

Aquesta setmana ha estat estranya.
Estic patint una mena de "Astèmia primaveral" però en versió de tardor, i sa veritat és que m'afecta més del que esperava.
Resulta que estic molt baixa de motivació, i aquesta  m'afecta molt a l'hora de fer les feines. Anar a classe m'agrada, sobretot als tallers perquè són tot el temps pràctics i sa veritat és que tot i passar bastanta pena, quan veig que les coses me surten m'anim i penso que val la pena tot el mal de cap que agaf durant sa classe, però ses hores de teoria me resulten bastant "durilles" supòs perquè estava acostumada a classes de més participar noltros i manco prendre tants d'apunts.
Diuen que com a animals mamífers que som, els canvis estacionals ens afecten en certa manera: a alguns els cauen molt els cabells, a altres els agafa com a un estat depressiu, a altres pel contrari els agafa per estar feliços i plens de la vitalitat que no han tingut al llarg de l'estiu, i jo personalment me considerava sempre dins aquest darrer grup, però enguany no és així. Deu ser per un poc de tot, o perquè enguany acabo la carrera i no veig cap possibilitat de trobar feina de mestra i això me preocupa i me desanima.
Possiblement deu ser açò, el que està clar, és que visc un període de desànim total i m'afecta a la meva capacitat de concentració i de feina.
Deu ser que necessito més temps per adaptar-me al ritme de la Universitat de retallades i apunts, com quan anava a l'institud.
Intentaré mirar-m'ho per sa part positiva i me compraré una llibreta ben guapa den Jordi Labanda, ja que al pas que duim enguany necessitaré ben bé dues llibretes pels apunts.

Quant als tallers, varem haver de fer una composició amb ses nostres cares, ho vaig deixar enllestit durant la classe, per tant estic contenta perquè no me suposa cap feina atrassada, però som molt crítica amb jo mateixa i sé que me va quedar com un "xurro".
Tot açò del photoshop, i el muntatge de vídeos i posar música a imatges, són coses que m'agraden molt i ma fa molta il.lusió aprendre a fer-les,  però per altra banda  me suposa una inversió de temps del que no disposo, per ser ben sincera del tot, en aquest moment com ja he dit, no tenc ni temps ni ganes. Per tant m'hauré de conformar en anar fent les feinetes i firmar amb un aprovadet ben just. És una llàsima! tenint en compte que duc bones notes dels altres anys, però és el que hi ha.
Ale idò! fins la setmana que ve, i a veure si estic més animada!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...