viernes, 19 de octubre de 2012

QUARTA SETMANA

Aquesta setmana hem après a gavar la nostra veu a l'ordinador. Per açò ens hem hagut de baixar un programa que es diu Audacity. a estat una sessió divertida la de tallers, tot i que per gravar sons hi ha massa renou i costa bastant no sentir-se ridícul xerrant tota sola en una classe plena de gent que fa el mateix ridícul que tu. Pel proper dimecres hem de pensar una cosa per gravar d'una durada mé o manco de tres minuts. Jo crec que escriuré un petit relar de terror al que aniré afegint renous de pluja, trons i llamps, portes que fa "ñic", passes, i un crid final. Jejeje no sé si hi haurà sort, per`fent el taller m'he enrecordat que quan jo era petita, agafava el casset i me enregistrava contant contes i fent anuncis. Per tant crec que si pogués enregistrar una micro història de "suspense" faria un petit i particular homenatge a la ràdio de fa molts anys. Pel que fa a la classe teòrica de dilluns, no va resultar tant feixuga perquè varem fer mitja classe de teoria i mitja d pràctica. Avui hem descobert les caceres del tresor. M'ha resultat un recurs molt útil i motivador per treballar qualsevol contingut a través deles noves tecnologies. M'agradaria veure com es fa una cacera de veritat dins un grup. Hauré de demanar a l'escola dels meus fills si en fan i si en puc anar a veure alguna. Si tenc sort i hi puc anar ja o contaré! Fins la setmana que ve!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...