viernes, 7 de diciembre de 2012

Setmana del 3 al 5 de Desembre



Comença Desembre i amb ell els nirvis i les ànsies d'aquell que te molt a fer, molt a estudiar, i moltes ganes que arribin les vacances de Nadal per desconnectar i aprofitar per avançar feina. Jejejeje o millor dit jojojojo; els Reis m'hauran de dur per adelantat un secretari ben organitzat per fer-me un bon plànning per tal d'aprofitar el temps durant les festes.

Bonu, com ja he dit a les dues entrades anteriors, el dilluns na Núria no hi va ser i ens va deixar feina preparada.
La lectura era molt llarga i tot d'una me vaig retgirar una miqueta, però després vaig llegir l'índex i vaig veure que no era tant el que ens haviem de llegir, ja que la informació que ens demanava na Núria es trobava dins les trenta primeres pàgines. Per tant tot va ser com diuen "fum de formatjada".
A més, haviem d'obrir un debat al fòrum arràn del que haviem llegit, i després haviem de preparar una activitat per fer amb infants de cinc anys i fent servir la PDI.
 Ja vos he explicat les dues activitats que jo vaig fer, per tant pas directament al dimecres en el taller pràctic.

Varem continuar amb en Caillou i varem fer la darrera activitat d'enllaçar nombres fins que surti l'avió i que després desaparesqui volant. En tot aquest tema dues idees ens han de quedar ben clares, i són saber diferenciar quan volem afegir una acció o quan volem introduir una animació. Els botons d'acció serveixen per actuar, per exemple portar a la següent diapositiva, i els d'animació serveixen per introduir un so o un moviment.
Un altre concepte clau en tot això del power point son els desencadenadors però ara que ho vull explicar veig que no ho tenc tant clar com jo creia; per tant ho hauré de demanar a na Nuri el proper dilluns.
També el dimecres varem parlar de l'exàmen de dia 19 de Desembre que sembla ser que no serà tipu text, però encara no ho podem confirmar, i finalemnt varem aclarar dubtes de com tenim els treballs.

Ara sí que crec que per aquesta setmana tenc totes les feinetes d'aquesta assignatura aclarides.
La companyia és molt grata però m'esperen els apunts de castellà...
Fins la setmana que ve! JO,JO,JO.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...