jueves, 20 de diciembre de 2012

Setmana del 17 al 19 de Desembre


Aquesta setmana estic molt graciosa! jejeje i és que per fi s'atraquen ses tant desitjades vacances! no sé si cada any penso el mateix, però enguany sent que necessito desconnectar més que s'aire. Deu ser que torn vella!
Bonu! anem per feina!

Dilluns varem estar parlant un poc a classe de l'exàmen i ses companyes van exposar ses activitats que havien pensat fer amb la PDI a la resta del grupi a més varem poder experimentar amb ella. És realment divertit i motivador poder manejar la pantalla digital interactiva amb el dit o la mà.
De totes ses activitats que varem veure, la que més me va  sobtar gratament va ser sa que va presentar n'Àngels perquè era molt senzilla i divertida. Es tractava d'un senzill document de word amb autoformes insertades i l'activitat era una proposta de jocs matemàtics. Amb les autoformes es poden moure les figures amb el dit, per tant és una activitat que poden fer els infants amb les seves mans, la qual cosa resulta molt atractiva.
Altres activitats que van presentar ses companyes són activitats de fer dibuixos fent servir el paint, una activitat de fer una postal de Nadal amb un programa de disseny aposta, activitats de relacionar imatges amb línees, etc.

El Dimecres era el gran dia de l'exàmen. La veritat és que crec que l'he aprovat, tot i que m'he liat una miqueta sobretot amb la segona part de l'exàmen de val quatre punts. Esper haver tret un notable tot i que si al final només me queda un aprovat estaré contenta igual. L'important és ser conscient, com som, de que entenc els conceptes i que ho he aprés de forma significativa per jo, que en definitiva és del que es tracta.

Un cop hem acabat l'exàmen, hem sortit a exposar les propostes a fer amb la PDI la resta de companyes que no ho varem fer el dilluns. Avui m'ha tocat a jo i he explicat s'experiència den Francesc, que ja vaig explicar al blog de l'assignatura, i l'adaptació que es podria fer.
Del día d'avui l'experiència que més m'ha cridat l'atenció i que per problemes tècnics no hem pogut veure és la proposta de na Pilar. Consisteix en crear un conte  mitjançant un editor de contes. Es diu Storyjumper i a jo que m'agrada molt inventar històries intentaré provar-lo durant ses vacances de Nadal si me queda un poc de temps lliure entre tanta feina.
Però açò ja ho contaré.....

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...